Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2017 15:24 - виц, забавление
Автор: zimna Категория: Забавление   
Прочетен: 628 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Мъж нахълтва в дома си и крещи на жена си:
- Всичко знам! Къде е той?!
Жената:
- Не знам!
Мъжът се обръща към сина си:
- Синко, помогни ми да намерим негодника!
Синът поглежда под леглото:
- Чичо Васко, да си видял някъде негодника?



- Колко продажби направи днес? - попитал мениджърът.
- Ами-и-и, една.
- Една?!? Обикновено продавачите правят 20-30 дневно. И за каква сума?
- За 115 237 долара.
- Какво? За 115 237 долара? И какво продаде?
- Ами дойде един човек и аз му продадох малка кукичка за риба. После му продадох средна кукичка. След това му продадох голяма кукичка. После му продадох нова въдица. Попитах го къде смята да отиде на риболов, той каза "надолу по крайбрежието", аз му казах че ще му е необходима лодка, заведох го на долния етаж и му продадох модела на Hains Hunter с двата двигателя. После той спомена, че неговата Хонда Сивик едва ли ще може да влачи тази лодка, и аз го заведох при автомобилите и му продадох едно Паджеро 4Х4.
Мениджърът бил абсолютно шокиран. Едва намерил в себе си сили да го попита:
- Ти искаш да ми кажеш, че човекът е дошъл да си купи малка кукичка за риба, а ти си му продал моторница и кола?!?
Момчето отговорило:
- Не. Всъщност беше дошъл да купи тампони за жена си... И аз му казах, че така и така уикенда му е прецакан, защо да не вземе да отиде на риба...


Тагове:   виц,   забавление,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zimna
Категория: Забавление
Прочетен: 51104
Постинги: 36
Коментари: 75
Гласове: 420
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031